Op 1 en 2 februari jl was er weer het jaarlijkse Marketing Information Event. De MOA organisatie koos dit jaar voor een geheel nieuwe opzet voor de standhouders. Dit jaar was er een grote vloer met als centraal thema ‘Food for thought’. Het resultaat, een parade-achtige sfeer met veel food en drinks! Wat wel hetzelfde bleef, was het enorme aanbod aan workshops en presentaties.
Novio Research was dit jaar prominent aanwezig met een stand, waarop onze onderzoeksportfolio smakelijk onder de aandacht werd gebracht. Als ‘Food for thought’ was er verse soep, die door bezoekers zelf kon worden gekruid met verschillende toppings. De blikken soep representeerden onze slimme & gestandaardiseerde onderzoeksproducten. De verse soep en toppings de flexibele, op maat gemaakte ondersteuning tijdens het onderzoeksproces. En er werd van gesmuld! Leaflets van onze producten zijn te downloaden door op 1 van de icoontjes te klikken. Daarnaast hebben we ook een algemene flyer die u kunt downloaden door op “flexibele ondersteuning” te klikken.
Persoonlijk kennismaken? Wij komen graag langs voor een vrijblijvende kennismaking, nemen we gelijk een blik s(n)oep voor u mee ter attentie!
Emil Fraai & Hans de Jong