12 onderzoeksproducten Direct bestellen 24h insights Persoonlijke service Toegang tot global insights Bel ons op 088- 234 5700

Meest gekozen producten

Geen categorie

Leer van andere bedrijven! Kijk naar de meest gebruikte oplossingen en beoordeel hoe dat voor uw organisatie kan werken.

#1 Pre-Testing

Door alle uitingen die door u nationaal en internationaal gemaakt worden te testen krijgt u grip op de kwaliteit van alle communicatie. De meest voorkomende fouten die we zien zijn:

  • Geen tijd nemen voor pre-testen. Het uitvoeren van een pre-test voorkomt het verspillen van veel geld met uitingen die niet goed presteren.
  • Alleen TV-commercials testen: Alle uitingen dragen bij aan het succes van een campagne. Vergeet niet andere media dan TV ook te testen.
  • Pre-testen is te duur: Het vertrouwen op buikgevoel en ervaring is helaas nog veel duurder dan het pre-testen van alle uitingen.
  • Ieder land een andere methode: standaardisatie in alle landen is een voorwaarde om op dezelfde manier te oordelen en te handelen.

De easy2survey pre-testen zijn toepasbaar in alle landen en geschikt voor alle mediumtypen.

 

#2 Screenen van ideeën en producten (Concept testen)

Veel ideeën of producten blijken in de praktijk niet goed genoeg te zijn en worden alweer snel uit de handel genomen. Vaak omdat er onvoldoende goed geluisterd is naar de consument of omdat een goede insight slecht vertaald is naar een product. Door alle producten en ideeën te testen in alle landen ontstaat een goed beeld of een product echt geïntroduceerd moet worden. Voorkom teleurstelling en test alle ideeën en producten. De easy2survey-oplossingen hebben een hoog voorspellend vermogen en kunnen eenvoudig voor alle producten gebruikt worden.

 

#3 Naamsbekendheid en imago onderzoek (De Brand Health Check)

Voor iedereen die zijn eigen merk of merknaam serieus neemt is het van belang om de positie van het merk te begrijpen. Trackingonderzoek is vaak te duur en ook onnodig. Een goede uitgebalanceerde Brand Health Check geeft veel bedrijven het inzicht dat nodig is om de activiteiten te kunnen sturen. Het voordeel van de easy2survey-benadering te kiezen is dat dit ook eenvoudig herhaald kan worden waardoor de ontwikkeling ook gevolgd kan worden.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!