Onderzoek kan een belangrijke rol spelen bij het verbeteren van de online communicatie. NovioData heeft al jarenlang een intensieve samenwerking met online marketing specialist Tribal.
Vraagstukken als hoe bekend ben ik eigenlijk en hoe zien klanten en potentiële opdrachtgevers mij, kunnen van waarde zijn bij het maken van keuzes. Maar ook zeker relevante en interessante content zijn vaak van grote meerwaarde voor een succesvolle online marketing strategie. NovioData voorziet in die inzichten en Tribal weet deze optimaal in te zetten voor haar klanten.
Tijdens Performance Marketing Update 2016, het kennisevent dat Tribal organiseert ter ere van haar 15 jarig bestaan, zullen Tribal en NovioData een presentatie verzorgen over de synergie tussen online marketing en marktonderzoek. Andere thema’s die aan bod komen zijn onder meer: SEO, shopping, cross-border, local, conversie-optimalisatie, reviews, display marketing. Het evenement vindt plaats op 9 december 2015, dan verzamelen zich een groot aantal inspirerende sprekers op de congreslocatie 1931 (bij de Brabanthallen) voor de beste trainingen, hands-on workshops en bijzondere ontmoetingen.
Dit evenement bijwonen? Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar: http://www.tribal15jaar.nl/inschrijven/