• Hulp bij standaardiseren

    Het standaardiseren van onderzoek wordt begeleid vanuit het easy2survey standaardisatiemodel. Dit betekent dat de volgende stappen worden uitgevoerd:Intake: Bepalen welke vraagstukken in aanmerking komen voor standaardisatie. Welke vragen komen veel voor, maar worden door tijd- en geldgebrek niet altijd uitgevoerd. Het maken van een geautomatiseerde briefing voor deze vragen. De briefing voor het onderzoek wordt […]

    Lees meer
  • Meest gekozen producten

    Leer van andere bedrijven! Kijk naar de meest gebruikte oplossingen en beoordeel hoe dat voor uw organisatie kan werken. #1 Pre-Testing Door alle uitingen die door u nationaal en internationaal gemaakt worden te testen krijgt u grip op de kwaliteit van alle communicatie. De meest voorkomende fouten die we zien zijn: Geen tijd nemen voor […]

    Lees meer
  • Onderzoek op maat

    Onderzoek op maat is voor klanten die heel goed weten wat ze willen vragen en wat ze ermee willen doen, maar niet zelf de mogelijkheden hebben om dit uit te voeren. Om klanten hier volledig te ondersteunen hebben we een aantal stappen ontwikkeld waarmee dit proces altijd leidt tot de beste kwaliteit. Je levert de […]

    Lees meer
  • Jongeren ‘YouTuben’ erop los!

    Geen categorie

    Begin juni voerde Novio Research in opdracht van HEMA een online onderzoek uit onder zowel ouders als jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar. In het onderzoek heeft Novio Research o.a. gekeken naar het gebruik van YouTube door jongeren en hun ambitie om een bekende YouTuber te worden. Deze zomer biedt HEMA namelijk […]

    Lees meer
  • Waterbewustzijn onder kinderen!

    Geen categorie

    Een van de opdrachtgevers waar Novio Research het afgelopen jaar voor heeft gewerkt is Waterschap Hollandse Delta (WSHD). Waterschap Hollandse Delta is o.a. verantwoordelijk voor het beheer van dijken, voor het zuiveren van afvalwater van huishoudens en bedrijven in Zuid-Holland en voor veilige wegen en vaarwegen. Het centrale thema bij het onderzoek was het waterbewustzijn […]

    Lees meer
  • Nederland ontbijt snel!

    Geen categorie

    Voor Campina deed Novio Research onderzoek naar ontbijtgewoontes van Nederlanders en hier kwamen een paar opmerkelijke feiten uit: zo slaat een kwart van de Nederlanders het ontbijt over en neemt men niet echt de tijd om goed te ontbijten. Daarnaast bleek uit het onderzoek dat men nu andere producten eet dan 5 jaar geleden. Steeds […]

    Lees meer
  • MIE 2017: Soep die stemt tot nadenken!

    In de media Nieuws

    Op 1 en 2 februari jl was er weer het jaarlijkse Marketing Information Event. De MOA organisatie koos dit jaar voor een geheel nieuwe opzet voor de standhouders. Dit jaar was er een grote vloer met als centraal thema ‘Food for thought’. Het resultaat, een parade-achtige sfeer met veel food en drinks! Wat wel hetzelfde […]

    Lees meer
  • Novio Research aanwezig op MIE 2017

    In de media Nieuws

    Met Novio Research hebben we dit jaar een super leuke stand (Paviljoen 23) waarbij we het thema Food op creatieve wijze combineren met onze unieke aanpak bij online onderzoek! Ik zou zeker even langskomen zodat we je alles kunnen vertellen over producten, maar ook omdat we je graag willen laten deelnemen aan onze proeverij. Je […]

    Lees meer