Onderzoek moet beslissingen ondersteunen. Als beslissingen snel genomen moeten worden dan moet onderzoek daarop aansluiten. Te vaak zien we dat onderzoek te duur is, of te veel geld kost om het rendabel te laten zijn. Vaak leidt dit tot geen onderzoek of slecht onderzoek (Quick and Dirty).
easy2survey brengt hier verandering in door goed onderzoek sneller en goedkoper uit te voeren.
De eerste online research shop waar gemak voorop staat en waar via enkele eenvoudige briefingsvragen een onderzoek opgestart kan worden. Betrouwbare en actionable uitkomsten binnen 24 uur beschikbaar.
easy2survey is ontwikkeld vanuit de visie dat onderzoek beter kan. Doordat we beter geluisterd hebben naar klanten en de wetenschap hebben we deze producten kunnen ontwikkelen.

Ronald Jansen
Pionier in gestandaardiseerd onderzoek. Medeoprichter van Direct Research en Noviodata. Ronald is altijd bezig om de veranderende behoefte aan onderzoek te vertalen naar nieuwe manieren van werken.

Lucas Hulsebos
Research Expert en verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe producten in de easy2survey Shop. Als onderzoeker al meerdere malen bekroond voor zijn bijdrage aan het vak en de innovaties die hij heeft gebracht.